22 Şubat 2018 Perşembe

Yavuz Bingöl: Kendimi 'solcuyum' diyerek kategorize etmek istemiyorum, Şimdi Devlete haksızlıkyapılıyor, Afrine olayında bunu görmek gerekir" Diyerek AKP Yalakalığına Devam Ediyor..!

Habertürk'ten Kübra Par'ın, "Yavuz Bingöl hala solcu mu" sorusu üzerine, utanmadan "Ben sol değerlere inanan birisiyim" diyen ardından çark eden Bingöl şunları söyledi:
"KENDİMİ SOLCUYUM DİYEREK KATEGORİZE ETMEK İSTEMİYORUM"
"Aslında bence insan önemli. İnsanın iç dünyası; vicdandan, sevgiden, barıştan, kardeşlikten yana olmak... Bu söylediğim kelimeler sadece solculara ait kelimeler mi? Hayır, öyle değil. Kendimi 'solcuyum' diyerek kategorize etmek istemiyorum"
"Günümüzde sol adına politika yapan partiler solcu değil" diyen Bingöl, "Biz Che Guevara, Deniz Gezmiş'ler tarafından anlatılan, o romantik duygulara kapılmış gençlerdik. Ama işin aslı, günümüzde artık öyle değil" ifadelerini kullanarak, sanki faşist ve dincilerin insani değerlere sahip çıkabileceklerini söylemek istiyor.
Bingöl, "Devlet çok büyük haksızlıklar yapmış aslında topluma. Çok büyük zenginliğini kaybetmiş. Cumhuriyet dönemiyle beraber... 70-80 yıl Ermenileri, Rumları, Yahudileri, Kürtleri, İslamcıları, hepsine bir baskı kurmuş ve bu zenginliğini yok etmiş" diyor ama bugün limanına demir attığı AKP iktidarının tekçiliğe fütursuzca devam ettiğini unutturuyor.
Bingöl, önceden devletin topluma haksızlık ettiğini belirtirken, şimdi ise toplumun devlete haksızlık ettiğini ifade ettiğini söyleyerek, AKP’nin kırım ve zulüm politikalarına destek olmak gerektiğini söyleyerek Afrinin işgaline onay vermekten geri kalmıyor.
Yavuz Bingöl hayatında 3 kez oy kullandığını açıklayarak, "Sizin programınıza özel olarak bir şey söyleyeyim. Ben bugüne kadar Murat Karayalçın dışında CHP'ye oy atmadım. Ben biraz sandığa gitmeyenlerdenim. Hayatım boyunca 3 kez oy kullandım. Bir kez SHP’ye, bir kez Sırrı Süreyya Önder’e, bir kez AK Parti’ye oy verdim" diyerek çukurlukta sınır tanımadığını sürdürüyor.
Her döneğin sonu lağım çukurudur Yavuz Bingölde bu aynı yolda inatla yürüyor.