28 Kasım 2017 Salı

Kılıçdaroğlu iddiasını belgelere döktü: Man Adası’na para trafiği!

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Erdoğan’ın yakınlarının yurtdışına milyonlarca dolar gönderdiğine ilişkin iddiaları, grup toplantısında belgelerle açıkladı.
Kılıçdaroğlu, “Şimdi geliyoruz kutuyu açmaya” diyerek belgeleri açıklayan Kılıçdaroğlu’nun konuşmasından satır başları şöyle:
Madem istiyor ispat edelim. Beni tanımıyor öyle anlaşılıyor. 1 Ağustos’ta Man adasında bir şirket kurulur. Belvey Limited Şirketi. Kuruluş senedi bizde. Şirketin yönetim kurulu bir kişiden oluşuyor; Sıtkı Ayan. Şirketin sermayesi 1 sterlin.
Çık ispat et dedi, madem istiyor ispat edelim. Man Adası’nda bir şirket kurulur. Bizim vilayetlerden daha küçük. Belbey LTD şirketi. O şirketin kuruluş senedi de bizde. Bu şirket bir yönetim kurulu toplantısı yapar. Sıdkı Ayan bir kişiden oluşur yönetim kurulu.
Tutanakları bizde. Şirketin sermayesi 1 sterlin. Man Adası devletinin resmi kayıtları var. Sıdkı Ayan bu şirketi Kasım Öztaş’a devretti. Sıdkı Ayan kimdir, tanıyormusun? Enişten bu şirkete 2.5 milyon para gönderiyor. Kardeşi 2.5 milyon dolar para gönderiyor. 1 sterlinlik şirkete bu parayı neden gönderiyor. Mustafa Erdoğan 1 milyon 250 milyon dolar para gönderiyor. Mustafa Gündoğan 250 bin dolar, Osman Ketenci 1 milyon dolar. Ahmet Burak Erdoğan 1 milyon 450 bin dolar gönderiyor.
Bütün bu paraların swift mesajları elimizde. Bu swift mesajı ne demek diyeceksiniz. Yurt-dışına dolar gönderirken bu mesajla gönderiyorsunuz. Bu beni tatmin etmez dedim. Bankaların dekontu lazım dedim.
Diyecekler ki bu belgeler sahtedir. Bunların tamamı bankaların resmi kayıtlarıdır. Yurt dışına göndermişler o şirketlerin de kayıtlarında var. Haysiyetli bir adamsan gereğini yapacaksın.