24 Ocak 2018 Çarşamba

Polis, Afrin'e değinmemeleri şartıyla eyleme izin verdi..!

Eğitim Sen İzmir 2 Nolu Şube, OHAL ve KHK'la karşı yaptıkları eylemin 47’nci haftasında bir kez daha Karşıyaka çarşı girişinde bir araya geldi. Açıklama öncesi polis, Eğitim Sen yöneticileri ile görüşerek, Afrin’e değinmemeleri ve rutin eylemlerini gerçekleştirmelerini istedi. Polisler, aksi takdirde müdahale edeceklerini belirtirken, kısa süreli tartışmanın ardından eyleme geçildi.
Kamu emekçileri, "OHAL hukuksuz yasaklardır, KHK'ler ile demokrasinin linç edilmesine izin vermeyeceğiz" pankartı açtı. Emekçiler, “Savaşa değil emekçiye bütçe”, "Direne, direne kazanacağız" sloganları attı.
OHAL KOMİSYONU SOMUT ADIM ATMADI
OHAL kapsamında çıkarılan KHK’lerle ihraç edilen emekçilerin işlerine iade edilmeleri taleplerinin bir an önce yerine getirilmesini isteyen Eğitim Sen İzmir 2 Nolu Şube Başkanı Hasan Ali Kılıç, OHAL komisyonunun çalışmaya başladığının duyurulmasına rağmen halen kamu emekçilerinin işlerine iade edilmesi yönünde somut bir adım atılmadığını söyledi. Hükümetin OHAL sürecini bahane ederek, toplumun tamamını terörize ettiğini belirten Kılıç, AKP’nin OHAL’i kaldırmadan ülkeyi daha geniş bir savaş sürecine soktuğunu belirtti. Kılıç, emekçilerin savaşa karşı barışı savunmaya devam edeceklerini söyledi. (MA)

Sendikadan