13 Nisan 2018 Cuma

Cinsel saldırıda bulunan kayınpederini öldüren kadına beraat..!


İstanbul’da Anadolu 4. Ağır Ceza Mahkemesi, kendisine cinsel saldırıda bulunan kayınpederini öldüren E.Y. (35) adlı kadının beraatine karar verdi.
Sözcü’den Sevgim Begüm Yavuz’un haberine göre, E.Y., kendisine defalarca cinsel saldırıda bulunan kayınpederi A.Y.’yi (69) 6 Şubat 2017’de silahla öldürmüştü.
E.Y. hakkında “haksız tahrik altında kasten öldürme” suçlamasıyla 12 yıldan 18 yıla kadar hapis istemiyle dava açılmıştı. 8 ay tutuklu kalan E.Y., ilk duruşmada tahliye edilmişti.
Anadolu 4. Ağır Ceza Mahkemesinde dün görülen karar duruşmasında, E.Y.’ye hakim cinsel saldırı ve tacizleri neden eşine anlatmadığını sordu.
E.Y. “Sürekli tehdit ederdi beni. Bebeğimin boğazına defalarca bıçak dayadı. Eşime bunu söyleyebilmiş olsaydım kendisi öldürürdü. Çok direniyordum ama karşı koyamıyordum. Gücüm yetmiyordu. Hiçbir şey yapamıyordum. Gidecek bir yerim yoktu. Babam vefat etmişti. Annem tekrar evlenmişti ve başka memlekette yaşıyordu” dedi.