12 Nisan 2018 Perşembe

Polisten engelli vatandaşa: Bir Alevinin kafasını kırdım, şimdi de senin kafanı kıracağım..!


Polisten engelli vatandaşa: Bir Alevinin kafasını kırdım, şimdi de senin kafanı kıracağım0000
Çorum’da bir polis, ATM’den işlem yapan vatandaşa önce sözlü tacizde bulundu, ardından “10-15 gün önce bir Alevinin kafasını kırdım şimdi de senin kafanı kıracağım” diyerek darp etti.
12 Nisan 2018 Perşembe 20:17
Çorum’un Mecitözü ilçesinde bankamatikten işlem yapan yüzde 84 görme özürlü Zafer İlhan isimli vatandaşı sözle taciz eden sivil polis memuru Mesut Mustafa Seyhan, bankamatikteki işlemini bitiren özürlü vatandaşın yolunu kesti.
Olay yerine 1 sivil olmak üzere 2 polis memuru ve bir bekçi çağıran Seyhan, polisler olay yerine gelmeden yakasından tuttuğu İlhan'ı yere fırlattı. Yere düşen engelli vatandaşın üzerine oturan polis memuru, özürlü vatandaşın kollarını bükerek etkisiz hale getirirken, olay yerine gelen 1 resmi ve 1 sivil polis vatandaşın ayaklarını tutarak yol ortasında darp etmeye başladı. Başlarında ise gece bekçisi bekledi.
3 polisin etkisiz hale getirdiği İlhan yerlerde sürüklenirken suratına da yumruklar indi.
HASTANE YERİNE KARAKOLA GÖTÜRDÜLER
Suratına ve vücuduna polisler tarafından indirilen darbeler sonrasında hastaneye götürülmesi gereken özürlü vatandaş ters kelepçelenerek karakola götürüldü.
İlhan, yaşadıklarını şöyle anlattı;
“Bana, bankamatikte işlem yaparken yanımdan geçen M. Mustafa Seyhan isimli polis memuru hakaret etti. ‘Lan vatan haini şikayet etmekle eline ne geçti. 10-15 gün önce bir Alevinin kafasını kırdım şimdi de senin kafanı kıracağım’ dedi. Ben de kendisine ‘işine git hemşerim’ dedim. Bana kimliğimi vermemi söyledi. Ben de ‘Siz henüz görevli değilsiniz, çağırın görevli memurlara vereyim kimliğimi’ dedim.
Olay yerine polisler gelmeden yakamdan tutarak yere fırlattı. Yere düştüğümde üzerime çöktü. Gelen polislerin bana yardım edeceğini umuyordum meğer gelenler de bana zor kullanmaya başladılar. Birileri ayaklarımı tutarken iki sivil polis ise rast gele darp etmeye ve küfürler savurmaya devam ettiler. Olay yerinden kaldırdılar beni ve karakola götürürken de anama bacıma küfür ettiler.
Hem küfür ediyorlar ve bir yandan da rast gele kafama ve sırtıma vurmayı sürdürüyorlardı. M. Mustafa Seyhan isimli polis, elindeki kelepçe ile suratıma defalarca vurdu. Zaten görmeyen gözümle sadece ben size ne yaptım dedim. Onlar da, ‘Bizi şikayet etmeyecektin’ dediler.
Canım çok yanıyordu, burnum kırılmıştı aldığım darbelerden sonra. Beni Mecitözü İlçe Devlet Hastanesi’ne götürdüler. Ama beni hastaneye yine beni dövenler götürdü. Doktorlarla benden çok onlar konuştu. Gereken tedaviyi almamı ve doktorların rapor vermesini engellemeye çalıştılar” dedi.