12 Ekim 2017 Perşembe

'Çocuklarım sizleri çok özledim'


'Çocuklarım sizleri çok özledim'
KHK ile ihraç edildiği öğretmenlik mesleğine geri dönebilmek için yine KHK ile ihraç edilen akademisyen Nuriye Gülmen ile başladıkları açlık grevinin 218. gününe giren Semih Özakça, günlüğüne özlediği öğrencilerini, ve açlık grevindeki günlerini yazdı.
Semih Öğretmenden günlük var!
Özlediği öğrencilerini, açlığını, özgür tutsak günlerini yazmış! 'Ekmeğimize göz koyanlar güçsüz ve acizdir!'
'ÇOCUKLARIM ELBET BİR GÜN GÖRÜŞECEĞİZ'
Öğrencilerini en son ikinci sınıfı bitirdiklerinde gördüğünü belirten Özakça, çok sevdiğini söylediği öğrencileri için, "onlarla elbet bir gün görüşeceğiz" dedi:
"Direnişimizin 312./193.Günü. Yarın eğitim öğretim yılının, özgür eğitim için, ilk günü. Öğrencilerimi en son ikinci sınıfı bitirdiklerinde görmüştüm. Onlar şimdi dördüncü sınıfa geçtiler. Şirin, akıllı çocuklarım sizlere ömür boyu başarılar diliyorum.
Ne yazık ki okullarımızda eğitim öğretim verilmiyor, hayat derinden öğrenmek zorundayız birçok bilgiyi. Sizlerin insanlık dersinde çok başarılı olacağını biliyor ve görüyorum. Çocuklarım sizleri çok özledim, gözlerinizden öpüyorum. Mutlaka bir gün görüşeceğiz.
Türkülerimiz ne de güzel. Şu an en çok sevdiğim türkülerden biri TV’de söyleniyor.
“Şu dereden cıvıl cıvıl kuş gelir,
Armağanla dolu gider hoş gelir
Sevda bilmeyene hayal düş gelir
Şenol yaylam şenol Bedir geliyor."
Bizim sevdamız hayatın gerçeğidir. Biliriz ve anlarız gerçeği ve sevdalanırız sonra. Yare hasret; onun hayaliyle yaşasak da, peşinden koşmayı bırakmayız sevdamızın.
Sevda halk, sevda vatan, sevda sen, sevda ben, sevda biziz. Bizsiz sevdalar güzel değildir…
Direnişimizin coşkusuyla herkesi kucaklıyorum.

Kendinize has bakın. Umut ve sevdayla kalın.