4 Ekim 2017 Çarşamba

Hasan Ferit Gedik cinayetinde suçu üstlenen şahıstan itiraflar..!

29 Eylül 2013’te Gülsuyu’nda uyuşturucu çeteleri tarafından öldürülen Hasan Ferit Gedik davasının görülmesine bugün devam edildi
İstanbul Anadolu 10. Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülen davada suçu üstlenen sanık Mert Kazan gerçekleri açıklayacağını söyledi. Kazan’ın Hasan Ferit Gedik’in gerçek katillerini ve olayın nasıl gerçekleştiğini anlatacağını belirtmesinin ardından diğer sanıklar duruşma salonundan çıkarıldı.
‘Koruma talep ediyorum, benim ve ailemin hayati tehlikesi var’
Mert Kazan; “Öncelikle mahkemeden ve müştekilerden özür diliyorum. Ve koruma talep ediyorum, benim ve ailemin hayati tehlikesi var” sözleriyle ifadesine başlarken “İfade vermeyeyim diye evimi kurşunladılar. Defalarca, kaldığım cezaevinin değişmesi için girişimde bulundum, ancak hâlâ onlardan uzak değilim” dedi.
‘Hasan Ferit Gedik’i vuran Şahin Eren’dir’
Hasan Ferit’in katledildiği gün Hakan Taşhan, Doğukan Cep, Şahin Eren ve Necdet Polat’ın olay yerinde olduğunu belirten Kazan, “Hasan Ferit Gedik’i vuran Şahin Eren’dir. Kaç senedir bana kendinin vurduğunu söylüyor, hepimiz biliyoruz” dedi.
Kazan, ayrıca, ESP binasının kurşunlanması ve yaralama olayında Engin Saba, Ercan Çiftçi, Doğukan Cep, Uğur Köroğlu ile birlikte toplam 7-8 kişi olduğunu söyledi.
İlgili: Binali Yıldırım: OHAL 3 ay daha uzatılacak
‘Hep suçluları tahliye ettiniz’
Mahkeme heyetine “Hep suçluları tahliye ettiniz” diyen Kazan, “Onlar dışarda bir çete kurdu. Mahkemeye gelip şikayetini geri alan müştekilere 5 biner lira para verdiler” diye ekledi.
Sanıklardan Zafer Turhan da asıl katilin Şahin Eren olduğunu söyledi.
Duruşma 29 Kasım saat 10:00’a ertelendi.