12 Kasım 2017 Pazar

“Benim Kızım Okuyacak” diyen yüzlerce koşucu 39. İstanbul Maratonu’ndaydı..!

Sendika orgun aktardığı habere göre, bu yıl 39.’su düzenlenen İstanbul Maratonu’nda kız çocuklarının eğitim hakkı için “Benim Kızım Okuyacak” diyen üç yüzü aşkın gönüllü de coşkuyla yerlerini aldı. Halkevleri Vakfı’nın düzenlediği “Benim Kızım Okuyacak” kampanyası kapsamında elde edilecek gelir, yurt ve barınma bursu başta olmak üzere kız çocuklarının eğitimini destekleyecek faaliyetler için kullanılacak.
Türkiye’nin dört bir yanından yüzlerce koşucu
Koşuya Halkevleri Genel Başkanı Oya Ersoy ve Türkiye’nin dört yanından yüzlerce Halkevcinin yanı sıra DİSK Genel Sekreteri Arzu Çerkezoğlu, HDP İstanbul Milletvekili Filiz Kerestecioğlu, CHP İstanbul Milletvekili Ali Şeker, CHP İstanbul Milletvekili Onursal Adıgüzel, CHP Ankara Milletvekili Ali Haydar Hakverdi, CHP İzmir Milletvekili Zeynep Altıok Akatlı ve CHP Adana Milletvekili İbrahim Özdiş, Ahmet Atakan’ın annesi Emsal Atakan ve kardeşi Zafer Atakan da “Benim Kızım Okuyacak” tişörtleriyle katıldı.