28 Ağustos 2016 Pazar

İsmail Kahraman akıllanmıyor: Che bir katil, benim liseli gencimin göğsünde olamaz!

İsmail Kahraman akıllanmıyor: Che bir katil, benim liseli gencimin göğsünde olamaz!Daha önce laikliğin yeni anayasada olmaması gerektiğini söyleyen ve Türkiye’nin her yerinde protesto edilen Meclis Başkanı İsmail Kahraman bu kez de Che Guevara’ya dil uzattı. Che Guevara’nın bir katil olduğunu ve Türk gençlerinin yakasında, göğsünde bulunmaması gerektiğini söyleyen Kahraman, “Che 39 yaşında öldürülen, bizzat kendisinin infazlar yaptığı bir katil kişilik. Bir gerilla” ifadelerini kullandı.
Meclis Başkanı İsmail Kahraman’ın Che Guevara ile ilgili söylediklerinin tamamı şöyle:
“Devlis var. Yani Liseli Devrimciler. Che Guevara’nın gömleklerini giymişler. Che 39 yaşında öldürülen, bizzat kendisinin infazlar yaptığı bir katil kişilik. Bir gerilla. Bolivya’da, Küba’da, Güney Amerika’da faaliyette bulunan bir eşkıya benim liseli gencimin yakasında, göğsünde olamaz. Olmamalı. Bağı yok benimle. Köküm bir değil. Tarihim bir değil. Benim kendi tarihim ve insanlarım var. Onlarla övüneceğim. Garip. Fatih’i Dünya tanıyacak ama Türkiye tanımayacak.”
Meclis Başkanı İsmail Kahraman’ın Che için söylediği eşkıya ve katil sözlerine sosyal medyadan tepki geldi. Twitter’da “Che Guevara” etiketiyle paylaşım yapanlar Kahraman’a ithafen “Hiçbir zaman kralın sofrasında soytarı olmadık” dedi
Eşkiya sensin sen...Che de Deniz Gezmiş de emperyalizme direnen devrimcilerdir. Sen ise cahilsin ve her zamanki gibi emperyalizmin uşağısın.

Resmi Twitter'da görüntüle

Sağlık hizmetini piyasalaştırıp satanlardan değil, che guevara gibi hayatını insanlığın kurtuluşuna adayanlardanız.

Che Guevara'ya laf söylebilmek için öncelikle onun mertebesine erişmek gerekir ki şu anda ona vasıl olan kişi yoktur..!
Che Guevara'ya eşkiya demiş. Sanırsınız kendisi bir melek..

 
"Biz, hiçbir zaman Kralın sofrasında soytarı olmadık. Her daim halkın sofrasında eşkıya olduk."

Che Guevara
Yaşayanlara selam olsun...
'Bir insanın yaşayıp yaşamadığını atan nabzından değil, onurlu duruşundan anlarsınız.'
Che Guevara

 

Che Guevara'dan neden korkuyorlar? Yanıtı Costa Gavras'ın şu sahnesinde...https://youtu.be/1FTXzWm8YmA 

Che Guevara;
"YoksuIa güImedim, zenginIiğe özenmedim, faşistIeri sevmedim, eziIenIeri dövmedim, ben devrimci doğdum, devrimci öIeceğim."