10 Ağustos 2017 Perşembe

AKP Faşizmi Topluma İntiharı dayatıyor: Ataması yapılmayan bir öğretmen daha intihar etti..!

Türkiye'de bir kriz haline gelen 'öğretmen atamaları' bir can daha aldı. Ataması yapılmayan Sosyal Bilgiler Öğretmeni İsa Erdoğan sosyal medya hesabından acı bir not bırakarak intihar etti.
Öğretmenler haber.com'da yer alan habere göre; Erdoğan intihar etmeden önce sosyal medya hesabı Facebbok'tan "Öncelikle hepinizden ailemden arkadaşlarımdan yakın dostlarımdan, böyle bir üzücü durumu yaşattığım için özür diliyorum. Üzgünüm.
Uzun zamandır mutsuzum. mutlu nasıl olunur. onu bile bilmiyorum aslında.
Hayatımın geri kalanını devam ettirmek için umudumu, ışığımı kaybettim. Bu paradoksu kıramadım. Başka bir sebep aramanıza gerek yok.
Kendi irademle, kararımla aranızdan ayrılıyorum." ifadelerini kullandı.
"TÜM ORGANLARIMI BAĞIŞLIYORUM"

Genç öğretmen adayı intihar etmeden önce vasiyetini de açıkladı. Erdoğan vasiyetinde tüm organlarını bağışladığını, ve Erzincan'a defnedilmek istediğini belirtti.