25 Kasım 2016 Cuma

6 bin öğretmen göreve iade edildi..!


Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile açığa alınan binlerce öğretmenden 6 bini bugün itibariyle göreve iade edildi. Konuyla ilgili Eğitim-Sen Genel Başkanı Kamuran Karaca ve Türk Eğitim Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk Twitter üzerinden açıklamalarda bulundu:
Kamuran KARACA @KARACAKamuran
Açığa alınanların dönüşü valiliklere ulaşıyor,ayrımsız tüm mağdurlar işlerine döndürülmelidir.
Eğitim-Sen Genel Örgütlenme ve Yükseköğretim Sekreteri İsmailSağdıç ise göreve iadelerle ilgili şu Tweetleri attı:
İSMAİL SAĞDIÇ @SMALSADI
Eylül ayında haksız hukuksuz bir şekilde şekilde açığa alınanların önemli bir kısmı geri dönüyor Yaşasın Eğitim Sen Yaşasın örgütlü mücadele
EĞİTİM SEN @egitimsen
Siyasi tasarruflarla açığa alınan ve ihraç edilen tüm üyelerimiz görevlerine dönene kadar "Durmak yok, mücadeleye devam!" #GeriDöneceğiz
EĞİTİM SEN @egitimsen
Sendikal eylemleri nedeniyle 77 gündür hukuksuz bir şekilde açığa alınan üyelerimiz bugün itibariyle görevlerine dönmeye başlamıştır!