23 Kasım 2016 Çarşamba

İşsiz baba ‘Kızıma 50 kuruşluk çikolata bile alamıyorum’ diye intihara kalkıştı..!

Antalya’nın Muratpaşa ilçesinde işsiz kaldığını söyleyen 27 yaşındaki Turgut Ateş “Kızıma 50 kuruşluk çikolata bile alamıyorum” diyerek intihar etmeye kalkıştı.
Yavuz Özcan Parkı’nda dün saat 22.00 sıralarında falezlerin kenarında bir kişinin oturduğunu görenler intihar edeceği şüphesiyle durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis, 30 metrelik falezlerin kenarında Turgut Ateş’i kendisini sarkıtmış halde buldu. Ateş, kendisine yardım etmek için yaklaşan polislere, “Yaklaşmayın kendimi atarım” dedi.
Neden intihar etmek istediğini soran polislere Ateş, işsiz olduğunu ve S.A. isimli bir şahsın 3 bin liralık alacağına karşılık kendisine 26 bin 500 liralık senet imzalattığını öne sürdü. Belek bölgesinde barmen olarak çalıştığını ancak işsiz kaldığını belirten Ateş’e bir polis memuru iş bulma sözü verdi. Uzun süren ikna çabaları sonuç vermezken Ateş, “İşsizim, kızıma 50 kuruşluk çikolata bile alamıyorum” diyerek uzun süre ağladı.
Yaklaşık 1 saat süren ikna çabalarının ardından Ateş, bitkin düştüğü anda bir polis memuru yanına yaklaşarak elinden tuttu. Polis memurunun güvenliğini ise mesai arkadaşları montundan yakalayarak sağladı.

Turgut Ateş, kurtarılmasının ardından ambulansla sağlık kontrolünden geçirilmek üzere Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürüldü.