25 Mart 2017 Cumartesi

HDP’den 15 kentte referandum mitingi: “Hayır hepimiz kazanalım”..!

HDP, “Hayır hepimiz kazanalım” sloganıyla sürdürdüğü referandum kampanyasını bölgesel mitinglerle sokaklara taşıyacak.
Referandum öncesinde Eş Genel Başkanları ve milletvekilleri tutuklanan HDP, “Hayır” çalışmalarını daha da büyütmek için sokağa inecek. Referandum öncesinde 5’i bölgesel 15 miting ile “hayır” seçmenlerinin meydanları doldurması planlanıyor. Ayrıca tüm kentlerde ilçe ilçe referandum etkinlikleri ve halk buluşmaları ile “Tek adam rejimine hayır” diyenler bir araya getirilecek.
HDP Merkezi Seçim Komisyonu’nun son toplantısında, bölgesel ve yerel mitingler için takvim oluşturuldu. Ayrıca, milletvekilleri ve parti yöneticilerinin katılımıyla HDP örgütlülüklerinin bulunduğu tüm kentlerde yerel programların planlaması yapıldı.
Buna göre HDP, İstanbul, Van, Adana, İzmir ve Diyarbakır’da bölgesel mitingler gerçekleştirecek. Ayrıca, Kocaeli, Aydın, Bursa, Mersin, Antalya, Hatay, Adıyaman, Ankara, Batman ve Hakkari Yüksekova’da kent mitingleri düzenlenecek.
HDP’nin referandum çalışmaları takvimine göre; 1 Nisan’da Bursa ve Hatay’da, 2 Nisan’da Aydın ve Adıyaman’da, 8 Nisan’da İzmir, Kocaeli ve Adana’da, 9 Nisan’da İstanbul, Ankara, Antalya ve Mersin’de, 10 Nisan’da Batman’da, 11 Nisan’da Hakkari Yüksekova’da, 12 Nisan’da Van’da ve son olarak 15 Nisan’da Diyarbakır’da mitingler düzenlenecek.