6 Ocak 2010 Çarşamba

Kozmik "patates" tartışması

Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Ankara'da hastane çıkışı konuştu.. Arınç, kendisine yönelik suikast iddiasıyla ilgili CHP lideri Baykal'ın sözlerini eleştirdi. Arınç, "Baykal'a 8 mermiyi sorsanız, 'çikolatadır' der" dedi.Arınç'a "Seferberlik Bölge Başkanlığındaki arama ve soruşturmayı sürdüren Cumhuriyet Savcısı ile hakime gönderilen zarflardan mermi çıktı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz" diye soruldu..

BAYKAL'A SORUN
Arınç, benim bu konuda ne düşündüğüm belli.. Az çok siz de tahmin ediyorsunuz. Benim basından bir isteğim var. Araştırılması gerektiğini düşünüyorum. Bütün bilgiler belgeler araştırılmalı sonuca ulaştırılmalı. Ricam şudur, lütfen bana sorduğunuz bu soruyu, Sayın Baykal’a, Kılıçdaroğlu'na sorun.. Ben Türkiye'nin bir hukuk devleti olduğuna, hakimlerimizin savcılarımızın ve kolluk kuvvetlerimizin yasalar çerçevesinde kendilerine düşen görevi en güzel şekilde yerine getireceğine inanıyorum'' dedi.

70 MİLYON BAYKAL'A GÜLÜYOR
Baykal’a deyin ki 8 tane mermi gönderilmiş bu konuda ne düşünüyorsunuz? Baykal, Kozmik odadan kozmik patates çıktı diyor. Herkesi güldürdüğünü sanıyor. 70 milyon sayın Baykal’a gülüyor. Çizgisi düzgün bir siyasetçi değilse, ‘Kozmik odadan kozmik patates çıkıyorsa, bunlar aslında mermi değildir çikolatadır. Yeni yıl hediyesi olarak savcı ve hakime gönderilmiştir’ demelidir. Olayı vahim bulduğunu söylerse o zaman bizim çizgimize gelmiştir. Sayın Kılıçdaroğlu’na bunun bir mizah olup olmadığını sorun.