29 Mart 2010 Pazartesi

Okullarda zorunlu Kutlu Doğum Haftası

Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ilçeye bağlı tüm okullardan üçer öğrencinin katılacağı "Peygamberimiz hakkında şiir okuma yarışması" düzenleneceğini duyurdu.

14-20 Nisan tarihleri arasında kutlanacak "Kutlu Doğum Haftası" etkinlikleri kapsamında düzenlenecek yarışmaya tüm okulların katılımı zorunlu kılındı. Beyoğlu Müftülüğü tarafından planlanan yarışma, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından uygun görülerek Kaymakamlığa iletildi. Kaymakamlık tarafından da onay verilmesi ile ilgili yarışmanın duyurusu okullara gönderildi.

Beyoğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Osman Balcı imzası ile Beyoğlu Kaymakamlığına yollanan yazıda geçen ifadeler şu şekilde:

"İlçemiz Müftülüğü Sevgili Peygamberimiz Muhammed Mustafa (sav)'nin doğum yıldönümünün 14-20 Nisan 2010 tarihleri arasında 'Kutlu Doğum Haftası' olarak kutlanacağını, bu etkinlik çerçevesinde ilköğretim ve ortaöğretim öğrencileri arasında peygamberimiz hakkında şiir okuma yarışması düzenlemek isteğini ilgili yazılar ile bildirmekte olup yarışma ile ilgili açıklamalar ekte sunulmuştur.

İlgili yönetmelik çerçevesinde Türk Milli Eğitim genel amaç ve temel ilkelerine uygun olarak, okul müdürlüğünün gözetim, denetim ve sorumluluğunda öğrencilerin dersleri aksatılmadan Beyoğu Müftülüğü tarafından şiir okuma yarışması düzenlenmesi Müdürlüğümüzce uygun görülmektedir.

Makamınızca da uygun görüldüğü takdirde OLUR'larınıza arz ederim."

Kaymakamlık onayı alındıktan sonra okulllara gönderilen yazıda ise şu ifadelere yer verilmiş:

"İlçemiz Müftülüğü Sevgili Peygamberimiz Muhammed Mustafa (sav)'nin doğum yıldönümünün 14-20 Nisan 2010 tarihleri arasında 'Kutlu Doğum Haftası' olarak kutlanacağını, bu etkinlik çerçevesinde ilköğretim ve ortaöğretim öğrencileri arasında peygamberimiz hakkında şiir okuma yarışması düzenlemek isteğini ilgili yazılar ile bildirmiş ve konuyla ilgili Kaymakamlık onayı alınmıştır.

Bilgilerinizi ve yarışmanın okulunuz öğrencilerine duyurularak okul müdürlüğü tarafından seçilen en iyi üç öğrencinin isimlerinin 07 Nisan 2010 tarihine kadar Müdürlüğümüze bildirilmesini rica ederim."