5 Ocak 2010 Salı

"En lüksünü alırım"

Kapatılan DTP'nin Genel Başkanı kiralık ev bulamaması üzerine "Benim evim ve arazim var. İstesem en lüks daireyi de alabilirim" dedi.

Ahmet Türk, kiralık ev bulamamasının ardından ev satın alacağını açıkladı. Mardinli arkadaşının, evini kiraya vermekten vazgeçmesine üzüldüğünü belirten Türk, AKP Trabzon Milletvekili Kemalettin Göktaş'ın, "Gel, kira vermeden benim evimde otur" çağrısının kendisini duygulandırdığını söyledi. Zaman gazetesinde işlenen haberlerle gündeme gelen olayla ilgili konuşan Türk, Mardinli arkadaşının evini kiralamaktan vazgeçmesinin fazla abartıldığını söyledi. 2005 yılında da 3 kez benzeri durumla karşılaştığını anlatan Türk, AKP'li Göktaş'ın teklifini "Dayanışma gösterisidir. Bu gerginlik ortamında Karadenizli bir arkadaşımızın böyle bir jesti, önemli ve insanî bir mesajdır. Kendisine teşekkür ediyorum" diye değerlendirdi. En lüks evi satın alabileceğini söyleyen Türk, "Benim evim ve arazim var. İstesem en lüks daireyi de alabilirim. Ama bugüne kadar para sahibi olmayı, ticaret yapmayı çok önemsemedim. Babamızdan kalanın yeteceğine inandım" ifadelerini kullandı. / soL