22 Nisan 2010 Perşembe

Kamer Genç: Can güvenliğim kalmadı

Tunceli Bağımsız Milletvekili Kamer Genç, Parlamento'da can güvenliğinin kalmadığını söyledi.

Genç, TBMM Genel Kurulu'nda AKP milletvekilleriyle yaşadığı tartışmaların ardından Meclis'te basın toplantısı düzenledi. AKP'ye yönelik eleştirilerini dile getirdiği için AKP milletvekillerinin kendisine tahammül edemediğini belirten Genç, AKP'nin tek hedefinin kendisini susturmak olduğunu öne sürdü.

'Ben köy çocuğuyum, Atatürk sayesinde buralardayım'
30 yıldır siyasetin içinde olduğunu ifade eden Genç, siyaset yapmanın zorluğuna işaret etti. Sevgi dolu bir insan olduğunu ve memleketini sevdiğini belirten Genç, "Ben köy çocuğuyum. Atatürk devrimleri sayesinde buradayım. Memleketime hizmet etmek istiyorum ve memleketi soyanları da ortaya çıkarmaya çalışıyorum" şeklinde konuştu.

'Bana bir şey olursa sorumlusu Erdoğan'dır'
Geçmiş yıllarda da sağ partilerle hep sorunlarının olduğunu, eski Cumhurbaşkanları Süleyman Demirel ve Turgut Özal ile sorun yaşadığını anlatan Genç, ''Onları bunlarla kıyasladığımız zaman, onlar zemzem suyuyla yıkanmış gibiler" değerlendirmesinde bulundu. Meclis Genel Kurulu'nda konuşmasının engellenmek istendiğini ve bunun için her yolun denendiğini belirten Genç, "Parlamento'da can güvenliğim kalmadı. Bana bir şey olursa, bunun sorumlusu Tayyip Erdoğan'dır. Ben mücadeleme meşru zeminlerde devam edeceğim. Ölürsem öteki dünyada, yoksa bu dünyada hesaplaşacağım" değerlendirmesini yaptı.