12 Mayıs 2010 Çarşamba

Cevdet Selvi: Baykal sokak sokak anlatacak

CHP Genel Başkanvekili Cevdet Selvi: Baykal sokağa inecek.

Deniz Baykal istifası sonrası Genel Başkanlığı'na vekalet eden Selvi Baykal'ı evinde ziyaret etti. CHP Genel Merkezi’nde dün yapılan Parti Meclisi Toplantısı’nda Genel Başkan Vekilliği görevine getirilen CHP’li Cevdet Selvi, bugün eski CHP lideri Baykal’ı evinde ziyaret etti. Selvi ziyaretin ardından gazetecilere açıklamalarda bulunarak ‘Başkanımız gerekirse sokak sokak dolaşarak bu tehlikeli gidişi halka anlatacaktır’ dedi.

İşte CHP Genel Başkan Vekili Selvi’nin açıklamaları:
CHP ülkenin içinde bulunduğu bu koşullarda ne olursa olsun hedefine ulaşmak için her türlü yolu kullanarak sorunsuz bir şekilde aşacaktır. Bunu büyük üzüntü duyan insanların ısrarıyla yerine getirecektir. CHP hedefine ulaşacaktır. Başkanımız gerekirse sokak sokak dolaşarak bu tehlikeli gidişi halka anlatacaktır.

Geri dön baskısı
Başkanımıza bu baskının ve zorlamanın olduğunu biliyorum. 4 gündür uyumuyorum. CHP'de hiçbir sorun olmayacak. Bütün sorunları çözeceğiz. Açlık grevi yapan arkadaşlara çok üzülüyorum.

Baykal'ı nasıl gördünüz
Her zaman olduğu gibi sorumluluk içerisinde. Sıkıntıları vardı onları ciddi bir şekilde aşmış. Etkin ve heyecan dolu gördüm. Bu bir nezaket ziyaretiydi. Arzu eden aday olabilir, yardımcı olabilirim dedi. Benim adaylığım söz konusu olamaz Baykal evinde bir yere gitmeyecek.