11 Mayıs 2010 Salı

Fethullah Gülen’den Baykal açıklaması

Fethullah Gülen, Deniz Baykal’la ilgili kaset skandalına üzüldüğünü ifade etti. Fethullah Gülen, CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'la ilgili kaset skandalını haber bültenlerinden öğrendiğini ve insanî olarak fevkalade üzüldüğünü ifade etti.

Cihan Haber Ajansı'na açıklama yapan Bu hislerini yakınındaki arkadaşlarıyla paylaştığını belirten Fethullah Gülen, kendisini ziyarete gelen bir arkadaşının bu hislerini Sayın Baykal'a ilettiğini açıkladı.

BANA AİT DEĞİL
Bunun ötesinde medyada yer alan, "Bizim çocuklara sordum, bizimle ilgisi yok, iktidara baksınlar." gibi tırnak içinde verilen ifadelerin kesinlikle kendisine ait olmadığını, yalan ve iftira olduğunu vurguladı.

Fethullah'ın açıklaması şöyle:
"CHP Genel Başkanı Sayın Deniz Baykal ile ilgili kaset skandalını haber bültenlerinden öğrendim. İnsanî olarak fevkalade üzüntü duydum. Bu samimi hislerimi çevremdeki arkadaşlarımla paylaştım. Beni ziyarete gelmiş bir arkadaşım bu hislerimi Sayın Baykal'a iletti.

Bunun ötesinde medyada yer alan 'Bizim çocuklara sordum. Bizimle ilgisi yok. İktidara baksınlar.' gibi tırnak içine alınarak verilen sözler kesinlikle bana ait değildir, yalan ve iftiradır.

Kamuoyuna saygılarımla duyururum."