17 Mayıs 2010 Pazartesi

Önder Sav’dan Baykal’la ipleri kopartan açıklama

Önder Sav’dan Kemal Kılıçdaroğlu’na destek açıklaması. Kemal Kılıçdaroğlu'nun adaylığını açıklamasının ardından CHP Genel Sekreteri Önder Sav, 'CHP'nin elinin kolunun bağlı olmadığı görüldü' dedi.

Önder Sav, CHP Genel Başkanlığı adaylığını açıklayan Kılıçdaroğlu ile ilgili değerlendirmede bulundu. Genel Sekreteri Önder Sav, 'CHP'nin elinin kolunun bağlı olmadığı görüldü. Kılıçdaroğlu'nu destekliyorum' dedi.CHP Genel Sekreteri Önder Sav, Genel Başkanlığa adaylığını açıklayan Kemal Kılıçdaroğlu'nu desteklediğini açıkladı.

Baykal'la görüşmeden söylüyorum
Kılıçdaroğlu ile yaptığı görüşmenin ardından basın mensuplarına bir açıklama yapan Sav, şunları söyledi: "Kılıçdaroğlu'nun adaylığını destekliyorum. CHP'nin elinin kolunun bağlı olmadığı görüldü. Kurultay'da sayın Kılıçdaroğlu'nun etrafında kenetlenerek bu yarmaları kıracağız. Bu binanın içindekiler bile farklı düşünüyor olabilir. Biz bu ezberi bozacağız. Köhnemiş ezberlerle gidecek halimiz kalmadı. Bu görüşlerimi Baykal'la konuşarak ifade etmedim. Bunlar CHP Genel Sekreteri olarak 53 yıllık siyasetçi Önder Sav'ın görüşleridir. Deniz Baykal aday olsa da Kılıçdaroğlu'nu destekliyorum."