10 Mayıs 2010 Pazartesi

Fethullah Gülen Baykal’a mesaj gönderdi

Deniz Baykal istifasında Gülen ayrıntısı.

CHP lideri Deniz Baykal, ortaya çıkan video kaset iddiaları üzerine istifa etti. Deniz Baykal CHP Genel Merkez'de düzenlediği basın toplantısıyla istifasını açıkladı. Baykal istifasını açıklarken isim vermeden Fethullah Gülen'den gelen mesaja da teşekkür etti.

İsim vermeden teşekkür etti
MYK toplantısının ardından canlı yayında istifa kararını açıklayan Deniz Baykal, konuşmasında ismini anmadan Fethullah Gülen'e teşekkür etti. Baykal, ''İktidarın samimiyetine inanmıyorum ama Pensilvaya'dan gelen mesajın samimiyetine inanıyorum'' dedi.

İktidarın samimiyetine inanmıyorum ama..
Baykal, ''Komployu ayıplar gibi yapanlar, aslında bizzat ayıbı işleyenlerdir'' dedikten sonra ''İktidarın samimiyetine inanmıyorum ama ABD’den Prensilvanya’dan aldığım mesajlara da inanıyorum'' şeklinde konuştu.

Fethullah Gülen'in ABD'nin Pensilvanya eyaletinde çiftliği var.