22 Kasım 2008 Cumartesi

Açım, iş istiyorum' dedi, gözaltına alındı

Boyabati ilçesinde Özay Çelikçi isimli işsiz genç, Adalet Sarayı'nın açılış törenine katılan Adalet Bakanı Mehmet Ali Şahin'e, “Açım. İş istiyorum” diye bağırdı. Bakan “Benim fabrikam yok” dedi. İşsiz gencin ağzını kapatan polis, yaka paça gözaltına aldı.

Özay Çelikçi isimli işsiz genç, Adalet Bakanı Mehmet Ali Şahin'e “Açım, iş istiyorum” diye bağırdı. Ardından, polisler tarafından yaka paça olay yerinden uzaklaştırıldı. Bağırmasın diye ağzı kapatilan Çelikçi, yaşa paça polis aracına bindirildi, gözaltına alındı.

Bakan Şahin, iş isteyen gencin isyanı karşısında bocaladı. “Gencin, burada gelip bana söylemesi gereken bir sözü bağırarak söylemesi Boyabatlıların geleneksel misafirperverliğine yakışmadı” diyebildi. Bakan Şahin, açlığa ve işsizliğe yönelik talebi “Benim fabrikam yok. Devletin daireleri de benim dairem değil” diye cevaplandırdı.