24 Ekim 2009 Cumartesi

KESK'li Kadınlar yarın Adalet Bakanlığı'na yürüyor

KESK’li Kadınlar yarın tutuklu kadın sendikacılarla dayanışma eylemi yapıyor. Kadınlar, YKM önünden Adalet Bakanlığı’na yürüyecek.

KESK’e yönelik operasyonlarda tutuklanan kadın sendikacılarla dayanışma için KESK’li Kadınlar yarın bir eylem yapacak. Tüm Türkiye’den KESK’li kadınların da katılacağı eylemde baskı, sürgün, gözaltı ve tutuklama terörüne son verilmesi istenecek.

Kadınlar Adalet Bakanlığı'na yürüyecek
KESK’li Kadınlar yarın saat 12.30’da Kızılay YKM önünde toplanacaklar. Buradan Adalet Bakanlığı’na yürüyecek olan kadınlar burada bir açıklama yapacaklar.

KESK’li Kadınlar tüm kadın örgütlerini ve kadınları bu dayanışma eylemine destek vermeye çağırıyorlar.

Tutuklu KESK’li Kadınların isimleri ve dayanışma için mektup adresleri ise şöyle:
1.KESK Kadın Sekreteri Songül Morsümbül
2.EĞİTİM SEN Kadın Sekreteri Gülçin İsbert
3.EĞİTİM SEN Eski Kadın Sekreteri Elif Akgül Ateş
4.İzmir Eğitim Sen 4 No’lu Şube üyesi Mine Çetinkaya
5.İzmir Eğitim Sen 4 No’lu Şube üyesi Şermin Güneş
6.İzmir Eğitim Sen 1 No’lu Şube üyesi Sakine Esen Yılmaz
7.İzmir SES Hukuk Sekreteri Yüksel Özmen
8.İzmir BES İş yeri temsilcisi Meryem Çağ
9.İzmir Eğitim Sen üyesi Sueyda Demir
10.KESK eski üyesi, Türkiye Barış Meclisi üyesi Yüksel Mutlu
11.SES Ankara Şube Yöneticisi Seher Tümer
12.SES Eski MYK Üyesi Olcay Kanlıbaş

Hapishane Adresleri:
Elif Akgül Ateş, Sakine Esen Yılmaz, Şermin Güneş, Yüksel Mutlu, Songül MORSUNBUL, Gülçin İSBERT, Mine ÇETİNKAYA, Süheyda DEMİR, Yüksel ÖZMEN, Meryem ÇAĞ.

M Tipi Kadın ve Çocuk Tutukevi Kadınlar Koğuşu Bergama / İZMİR
Olcay Kanlıbaş:E Tipi Kapalı Cezaevi Kadınlar Koğuşu SİİRT
Seher Tümer: Sincan F tipi Kapalı Cezaevi Sincan / ANKARA