27 Şubat 2010 Cumartesi

Ertuğrul Özkök'ün Ahmet Kaya pişmanlığı

Tempo dergisi için Mart sayısında Ayşe Arman'a Ertuğrul Özkök verdiği röportaj da Ahmet Kaya için attığı o manşetleri daha yumuşak atabilirmiş.. İşte röpartajdan bir bölüm;

BUGÜN OLSA AHMET KAYA HAKKINDAKİ O İKİ MANŞETİ DAHA YUMUŞAK ATARDIMSiz Hürriyet’in efsane yayın yönetmeniydiniz. 20 yıl boyunca... Hiç hata yapmadınız mı?
- Yapmaz olur muyum? Yaptım, hem de çok. “Hata yapmadım” diyen genel yayın yönetmeni varsa, sakın ona inanma. Hatasız kul olmaz, hatasız genel yayın yönetmeni ise hiç olmaz.

Hadi o zaman itiraf edin, en büyük hatanız neydi?
- En büyük hata değil de, hata diyelim. Mesela Ahmet Kaya, çok sevdiğim bir müzisyendi, magazinciler gecesinde ben de oradaydım, ama o konuşmayı yapmadan kalktım. Bugün olsa onun hakkındaki o iki manşeti daha yumuşak atardım. Gerçi, aynı şey Ahmet Kaya için de geçerli, keşke öyle bir gecede düşüncelerini biraz daha yumuşak tonda dile getirseydi.