17 Eylül 2009 Perşembe

EĞİTİM SEN’DEN YURT ÇAPINDA EK DERS EYLEMİ


Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim Sen) üyeleri ek ders ücretlerinin ödenmesi talebiyle Türkiye genelinde sokaklara çıktı.
Ankara’dan Milli Eğitim Bakanlığı önünde bir araya gelen sendika üyeleri, adına konuşan Eğitim Sen Genel Başkanı Zübeyde Kılıç, 2009-2010 eğitim öğretim yılının da eğitim emekçileri için türlü sorunlarla başladığına dikkat çekti. Kılıç, “Ek ders ücretlerinin ödenmesinde yaşanan mağduriyetler giderilmeli, eğitime hazırlık ödeneği tüm eğitim ve bilim emekçilerine ödenmeli, tedavi giderlerinin ödenmesinde yaşanan sorunlar çözülmelidir” dedi.
İSTANBUL’DA EYLEM SULTANAHMET’TE
İstanbul’da Sultanahmet Meydanı’nda bir araya gelen eğitim emekçileri sloganlarla Cağaloğlu’ndaki İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne yürüdü. Öğretmenler ek ders ücretlerinin ödenmesini istedi. Burada açıklama yapan Eğitim Sen 8 No’lu Şube Başkanı Haltun İldemir, “Eğitim emekçileri, 2009-2010 Eğitim öğretim yılına önceki yıllarda olduğu gibi yine sorunlarla ve hak kayıplarıyla yeni yıla giriyor” şeklinde konuştu.